img

Ilość reklam wzrasta na Facebooku i Google

14 lutego 2019

Nakłady na reklamy wideo i w mobile’u zwiększyły się o jedną trzecią, a na marketing w mediach społecznościowych – o 22 procent. Ponad połowa wzrostu przypada na Google i Facebooka.

Nie jest to jednak nic dziwnego, ponieważ obie platformy zostawiają daleko w tyle swoich konkurentów. Tradycyjna reklama traci, a dostęp do potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe oraz wyszukiwarkę jest znacznie prostsza. Dodatkowo jesteśmy w stanie swój przekaz dokładnie stargetować i dotrzeć dokładnie do tych osób do których chcemy. Reklama tradycyjna nie daje nam tego komfortu i w dużej mierze przepalamy wtedy budżet reklamowy.

Article Tags:
· · ·
Article Categories:
Reviews · Social media

3 komentarze

  • Phasellus semper convallis tincidunt.

    10 lutego 2014 23 h 37 min Odpowiedz
  • Cras turpis purus, lobortis in tincidunt in, feugiat vel metus.

    10 lutego 2014 23 h 37 min Odpowiedz
  • Maecenas sodales felis vitae ipsum tincidunt, eu pharetra eros pharetra. Pellentesque nec bibendum velit. Sed accumsan feugiat semper. Duis mollis erat quis nisi scelerisque cursus.

    10 lutego 2014 23 h 38 min Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *