Nakłady na reklamy wideo i w mobile’u zwiększyły się o jedną trzecią, a na marketing w mediach społecznościowych – o 22 procent. Ponad połowa wzrostu przypada na Google i Facebooka.
Nie jest to jednak nic dziwnego, ponieważ obie platformy zostawiają daleko w tyle swoich konkurentów. Tradycyjna reklama traci, a dostęp do potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe oraz wyszukiwarkę jest znacznie prostsza. Dodatkowo jesteśmy w stanie swój przekaz dokładnie stargetować i dotrzeć dokładnie do tych osób do których chcemy. Reklama tradycyjna nie daje nam tego komfortu i w dużej mierze przepalamy wtedy budżet reklamowy.
Phasellus semper convallis tincidunt.
Cras turpis purus, lobortis in tincidunt in, feugiat vel metus.
Maecenas sodales felis vitae ipsum tincidunt, eu pharetra eros pharetra. Pellentesque nec bibendum velit. Sed accumsan feugiat semper. Duis mollis erat quis nisi scelerisque cursus.