Amerykański gigany, który wciąż rozszerza swoje działania o nowe technologie, miał zrobić konkurencje tradycyjnej telewizji? Według doniesień Facebook ma zamiar zaprezentować program i rozpocząć działania w tym kierunku. Na początek miałyby być kilkanaście programów tygodniowo i to w raczej krótszych formach, gdyż według firmy użytkownicy mediów społecznościowych poszukują zarówno dłuższych, wysokobudżetowych form, jak i krótszych, trwających od 5-10 minut, które będą odświeżać się co 24 godziny. I to właśnie takie treści zobaczymy najprawdopodobniej wkrótce na popularnym portalu
Wkroczenie w nowa sferę sprawi, że Facebook przejmie większą pieczę nad publikowanymi materiałami. Taka forma może odbić się na YouTube, Amazonie czy Snapie.
Phasellus semper convallis tincidunt. Sed nec commodo arcu, vel ultrices quam.
Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur.